همراهان عزیز اکازیون!

همانطور که مطلع هستید سایت خرید گروهی اکازیون با هدف ایجاد بستری برای تجربه لذت بخش خریدی متفاوت با تخفیفهای ۵۰ % تا ۹۰%  در شرف افتتاح می باشد.

اکازیونی ها در هفته های گذشته یک تمرین گروهی هیجان انگیز را تجربه نمودند. هدف از این تمرین گروهی آشنایی با مفهوم ، قدرت و لذت کاربرد ارتباطات و شبکه های اجتماعی در فعالیتهای روزمره کابران اینترنت بود. اینکه فرصتها را به دیگران اطلاع رسانی کنیم و دوستانمان را هم در استفاده از  فرصتها شریک کنیم. اینکه یک رابطه همه طرف برنده ایجاد کنیم و با فعالیت خود منفعت هم کسب نماییم.

چرا می گوییم “تمرین”؟ چون به زودی و با افتتاح سایت ، مشابه این مدل را برای درآمدزایی مشترکین ارائه خواهیم نمود. البته درآمدزایی هدف اصلی این مدل نیست. بسیاری از اکازیون های پیشنهادی یک حد نصاب برای تعداد خریداران تا فعال شدن تخفیف دارند که از طریق اطلاع رسانی مشترکین می توان به این امر کمک و بهره مندی همه مشترکین را از خریدی لذت بخش تضمین نمود.

و اما اولین اکازیون …

خیلی از عزیزان در روزهای گذشته علاقه مندی و یا حدس خود را از اولین اکازیون از طرق مختلف به ما اعلام کرده بودند. دوستان ما هم در اکازیون برای اینکه این علامت سوال به شکل ساختارمندی در بیاید امکانی را “برای حدس اولین اکازیون” برای شما عزیزان آماده نموده اند.

شما می توانید به سادگی حدس خود را برای اولین اکازیون از طریق صفحه http://www.okazion.com/vote به ما اعلام نمایید. همزمان با افتتاح رسمی اکازیون ، به قید قرعه به ۳ نفر از کسانی که درست حدس زده باشند ۵۰۰,۰۰۰ ریال اعتبار حساب برای خرید از سایت اکازیون هدیه داده می شود.

زمان زیادی تا افتتاح اکازیون باقی نیست ، پس فرصت را از دست ندهید!!

در ضمن شما می توانید با اشتراک در خبرنامه اکازیون ، هر روز پیشنهاد یک تخفیف اکازیون را در ایمیل خود دریافت نمایید.